蒙上你的眼 Birdbox:話題贏曬?

真心睇過幾套Netflix原創電影(劇集唔敢講)真係冇乜邊套話好好,呢套《Bird Box》成為Netflix第一套公佈收視兼(聲稱)最高收視嘅戲,仲搞到有班智障齊齊Bird Box Challenge鬥玩命仆街,話題贏曬。

講真個故事真係《破。天慌》同《無聲絕境》(視覺版)合體;要班人蒙眼走來走去,更諗起驚世奇(爛)片《天凶之城》--不過果套因為見到外星人就會俾人捉走,所以拉埋曬窗簾就可以唔洗拍外星人,所以都唔算Reference。

如果唔拍續集,講真你要知道發生咩事,套戲真係冇咩解釋得到。唔似《無聲絕境》講到明會拍續集,當然又未去到《破。天慌》突然地「最後冇事」咁爛尾。故事講有班唔知咩神秘力量,你一望到佢就會自殺(據講原本有外星人個原型拍出嚟,但太奇怪所以唔拍),因此班主角就要蒙眼出街,而班神秘力量唔知點解殺唔到佢哋,唔緊要,總之個意念就係咁。當中「五年前」同「五年後」發生咩事都冇明確交代,但用倒敘去講係拍到懸念嘅。

如果撇除要「邏輯」嘅話,作為一套末日片都幾緊張,當中必然出現嘅人性醜惡、大屋困獸鬥,個人覺得仲好睇過最後嘅「Bird Box Challenge」。幾個角色性格鮮明,仲有一個估你唔到嘅twist,反而比最後嘅動作場面可觀。絕境入面嘅友情、親情、愛情都自然流露,唔好有希望係咪生存最好法規?喺咁樣環境下都幾有反思性。Sandra Bullock當然做得好,驚喜係小妹妹Vivien Lyra Blair嘅演出。

文字工作者也得要吃飯,你的支持是我寫下去的原動力。請給點心意,給小弟走更遠的路,寫更多好文章,歡迎透過payme以下連結或QR Code課金以作支持:payme.hsbc/jackyhei
75486099_723429001505181_3402665167123644416_n
同時,你也可透過Paypal捐款:paypal.me/jackyhei

不過,去到後面玩緊張嘅動作場面就有少少誇張,意念先行,缺乏情理嘅手法,唔似《無聲絕境》真係有方法去應對點樣生存,呢套似一味靠撞彩,唔怪得大家走去玩齊Bird Box Challenge試吓--現實證明係唔Work嘅。

純粹想關閉大腦,呢兩個鐘係幾緊張幾有娛樂性,都係Netflix比較少有「賴嘢」程度較低嘅戲,但呢個Concept真係得個Concept,如果冇多套續集前傳外傳解釋吓發生咩事,睇完都有少少冇癮。雖然,睇到最後三十分鐘,我大概都估到套嘢唔會解釋得到咩事。玩得咁大、時間咁少,解釋得到真係變神片喇。

最後機會

小弟執筆之原創小說已賣剩最後一批,售完即止,請即訂購:http://bit.ly/2PKXYFA

 

台灣書局兼網上平台亦已上架,可去文中連結購買:goo.gl/xzCymP

 

更多資訊及文章,請Like Fb Page:
【有故事的旅人】
【晞。觀影記事】

 

IG請Follow:
#travelerwithmovie

發表留言