60分鐘招魂直播:年度最佳恐怖片由Zoom拍成?

60分鐘招魂直播

睇文前留意喇!
「晞。觀影記事」Patreon加強版已經開幕,精選深度獨家電影文章,請即訂閱:https://bit.ly/2TS6BiE

 

英文片名:Host

 

有讀者朋友大力推薦完,就見原來係爛蕃茄目前今年最好評嘅恐怖片。喺疫情之下,今年北美好多「票房猛片」,都係由恐怖片撐起,好似《凶鄰》《吞上癮》、《留家靈》、《奪命監》等等,可以話「小型恐怖片之年」,估唔到遠超呢堆戲竟然係呢套超低成本嘅《60分鐘招魂直播》。唔駛刻意大玩扭橋,都唔駛有咩恐怖大場面,單靠zoom鏡頭,就此撐足一個鐘,純用創意拍攝手法,就此得到爛蕃茄Rottentomatoes 100分好評,《60分鐘招魂直播》就此成為2020年度最佳恐怖片。

《60分鐘招魂直播》食正疫情個勢,講班人無聊喺屋企冇嘢做,用zoom玩招魂,之後你大約估到發生咩事。同《人肉搜尋》《網誘驚魂》《Unfriended》系列一樣,都係套「桌面視點片」,但呢套應該係第一套用zoom嚟玩嘅戲。套戲有唔少估你唔到嘅驚嚇位同Jump scare,而且片長得56分鐘--切合返zoom免費版只可以用40分鐘,節奏明快,好此道者都會睇得幾過癮。套戲剪得都幾分明,頭半個鐘鋪排、最後半個鐘就嚟料。

睇返資料,成班演員聲稱連導演都冇見過,都係喺自己間屋度拍成套戲(果堆特效唔知點做),而套戲都唔係有個完整劇本,好多時都靠佢哋自己俾反應,算係疫情之下拍片創意新出路。

文字工作者也得要吃飯,你的支持是我寫下去的原動力。請給點心意,給小弟走更遠的路,寫更多好文章,歡迎透過payme以下連結或QR Code課金以作支持:https://payme.hsbc/jackyhei
75486099_723429001505181_3402665167123644416_n
同時,你也可透過Paypal捐款:paypal.me/jackyhei

不過,《60分鐘招魂直播》有冇好睇到「年度最佳」、「滿分之作」呢?個人又覺得未去到好成咁,只能話今年蜀中無大將啦。呢種「桌面視點片」俾《網誘驚魂》、《Unfriended》同《人肉搜尋》玩得太精彩,《60分鐘招魂直播》真係相形見絀。雖則將zoom玩得出神入化,但始終冇玩其他apps,生活化味道同故事完整性,就確唔及同類作品。只可一讚將zoom「改背景」function玩得咁creepy,搞到你唔知係真定假,最後果幾吓的確係心寒嘅。順帶一提,如果講起今年最鍾意嘅低成本恐怖片,我唔會揀《60分鐘招魂直播》,而係《1BR》
Rating:75/ 100

 

【延伸閱讀】影迷最佳配搭!酒店Staycation Crossover戲院體驗

【最新生活文章】從甚麼時候開始,我們不再願意輕易相信一個人?

 

感謝各位支持,小弟執筆之原創小說,私人貨存已全部售罄,有意者繼續可到此文章內的連結購買!

 

更多資訊及文章,請Like Fb Page:
【有故事的旅人】
【晞。觀影記事】

IG請Follow:
#travelerwithmovie

 

 

發表留言