安眠書店 You(第一季):時下愛情觀嘅陰暗警世喻言

就咁睇個故事簡介,一個男人迷戀個女人,為求奪得美人歸,用盡各種辦法跟蹤佢、起佢底,但當你咁樣做時,對方又係咪你想像中咁完美?你「黑暗」時佢都未必好得去邊。互喺Social Media「查案」、睇對方電話,相信時下好多人,無論係男係女都會咁樣做,睇頭兩集好難想像點拍到做套劇,估你唔到又拍足十集都仲有爆點,而第二季仲嚟緊,個故事幅度都有需要咁長。

故事講到男主角咁神通廣大,完全當一班警察呀私家偵探呀朋友呀白癡咁(可能都諷刺到當今世代人情幾咁膚淺,Social Media冇「蒲頭」就唔會理呢個人生死),佢話點就點好,好似有少少誇張咗,所以主線當做懸疑劇、驚慄劇睇,都一如同類作品,不斷回憶倒敘又會發現更多新爆點,所以睇時唔好拗咁多,都幾有娛樂性,反而我幾鍾意套劇入面嘅陰暗愛情觀。

今時今日,男人最怕俾人叫做「好男人」,寧願俾人叫賤男或仆街,都好過俾人一個「好男人」貞節牌坊笠到落腳指尾,之但係「賤男」是如何煉成的、曾經俾過咩人深深傷害過搞到咁樣、唔再輕易相信人,睇到中段呢個關係逆轉(相信都係第二季重點)寫得幾有戲味。甚至,因為一個男人「好」嘅一面,帶出咗另一個陰暗惡果,都幾有諷刺意味。無論男好女好,現今世代講求即食愛情,快嚟快去,人人講求嘅係感覺、講求嘅係Tinder/ CMB等等程式秒速掃左定右,但當你睇樣、用第一感覺、用對方Social Media account去判斷一個人一定係仆街、一定係好人時,又有幾多人願意去睇清果個人背後真正一面?

最後,當人與人之間關係靠Social Media同Message/ Whatsapp維繫,要避一個人就唔覆唔聽、搞唔掂就Block鬼咗佢,係新世代解決問題嘅最好方法,但當問題本質冇解決到,會唔會又演變成另一樣嘢?當我哋都相信Social Media上面每一個人展現自己嘅最好一面時,有冇諗過,果個人根本唔係「果個人」,甚至已經唔係「果個人」管理緊個account?

睇套「愛情劇」,好難得會覺得男女主角兩個根本唔襯,彼此之間係「佔有」多過「愛」,而兩個都係「姣婆遇著脂粉客」,男女主角你會愈睇愈憎佢兩條麻煩友(回想一下身邊又何嘗冇呢啲「各自各搵食」嘅八公八婆),正正因為咁,你又好「花生」佢兩條友最後會走出條咩路,成為呢套劇嘅一大追看賣點。Well,都好可能係大家對身邊「姣婆脂粉客」關係嘅寫照,好「花生」佢哋會唔會步入教堂。

文字工作者也得要吃飯,你的支持是我寫下去的原動力。請給點心意,給小弟走更遠的路,寫更多好文章,歡迎透過payme以下連結或QR Code課金以作支持:payme.hsbc/jackyhei
75486099_723429001505181_3402665167123644416_n
同時,你也可透過Paypal捐款:paypal.me/jackyhei

與其話係一套驚慄劇,我會覺得係誇張咗少少嘅寫實劇,睇時你唔難諗起身邊何嘗有個咁嘅朋友、都好易會諗起你以前嘅他或她,都有咁樣對你做過,甚至,依家仲係咁做緊。

另一賣點係Shay Mitchell,可能唔算咩大明星,事前從冇留意過佢。喺劇入面演個典型嘅八婆,演得「Bitchy」到會睇得你咬牙切齒。如果你追個女仔,佢身邊有個咁樣八婆,仲要係有錢睇唔起人八婆,你都真係冇運行。

但係,一路睇你會一路覺得:She is such a fucking bitch, but she is so damn hot. 搶盡全劇風頭呀喂!

【延伸閱讀】當一段關係淪為了「掃左」或「掃右」時

 

最後機會

小弟執筆之原創小說已賣剩最後一批,售完即止,請即訂購:http://bit.ly/2PKXYFA

 

台灣書局兼網上平台亦已上架,可去文中連結購買:goo.gl/xzCymP

 

更多資訊及文章,請Like Fb Page:
【有故事的旅人】
【晞。觀影記事】

 

IG請Follow:
#travelerwithmovie

發表留言