切爾諾貝爾:傷心的兒童:影史最佳神劇?

《Chernobyl》(HBO叫《切爾諾貝爾:傷心的兒童》,好似譯多咗)被捧到係影史最佳神劇,係咪真係「神」到咁?個人係有少少保留嘅。

我同意,用一套「歷史劇」嚟睇,佢資料搜集之認真,真係認真到嚇死人,甚至大結局一集夠膽死就咁「歷史還原」、用咁科學角度去講發生咗咩事,老老實實,小弟文科出身,大結局果集唔係好明佢講乜,但見佢將時序、人物、事件細節咁樣還原,係佩服嘅。

尤其是,你知道佢係《醉爆伴郎團》第二三集、《搞乜鬼奪命雜作》系列編劇,你會更佩服,佢係有料嘅,之前「雜作」係搵兩餐姐。

你話睇劇力係有,尤其喺今時今日咁嘅局面,睇到呢位科學家不畏強權、對抗真相,甚至命都唔要,都要將「真相」講出嚟,睇時係覺得好感動嘅--當然話美國人視點係咪刻意抹黑蘇聯,又係另一單嘢啦。

之但係,套劇係好就好睇,係咪又因為資料搜集充足,又有意思,就俾人捧到影史最好評呢(目前imdb 9.6分)?我又覺得過譽咗。

文字工作者也得要吃飯,你的支持是我寫下去的原動力。請給點心意,給小弟走更遠的路,寫更多好文章,歡迎透過payme以下連結或QR Code課金以作支持:payme.hsbc/jackyhei
75486099_723429001505181_3402665167123644416_n
同時,你也可透過Paypal捐款:paypal.me/jackyhei

我明白套劇唔係要拍成動作特技災難片--雖然第一集都好緊張,但次次明顯去到最緊張環節就即刻調頭cut咗變文戲,除咗第一集係好明顯特登將所有緊張場面唔拍,睇時都幾冇癮。你一係直頭唔好「有意」去拍,咁拍完有少少吊觀眾胃口。

而且,成套劇資料搜集充足到多過頭,要拆成唔同視點、唔同時間、唔同角度,而中間果幾集跳tone得太勁,將時序拆來拆去,未至於係跟唔到,但不斷視點同時空轉接都拍得幾混亂,亦有唔少情節剪走都無妨。有感係搵咗料,不如就出埋街啦,過多材料塞出嚟又係咪好事呢?

我同意呢套絕對係一套「好劇」,但又未至於去到「神劇」,捧到成為咗「神劇」期望極高,點知愈睇愈有落差,似乎佢嘅「神」,都係因為資料搜集同「有意思」而「神」...

 

最後機會

小弟執筆之原創小說已賣剩最後一批,售完即止,請即訂購:http://bit.ly/2PKXYFA

 

台灣書局兼網上平台亦已上架,可去文中連結購買:goo.gl/xzCymP

 

更多資訊及文章,請Like Fb Page:
【有故事的旅人】
【晞。觀影記事】

 

IG請Follow:
#travelerwithmovie

發表留言