原創小說終於回歸😭歡迎購買!🎉

我本原創小說《澳洲首都不是悉尼:打工度假不似預期》又返嚟喇,好多謝大家一直支持同好評:
「緊張!感動!追看性極高!」
「一晚煲完成本書!」
「追看性極高!突破傳統遊記同工具書界限!」

* 4/4/2020更新:小弟貨存已經全部售罄!請到以下網址訂購:
香港:
香港書城:goo.gl/4GpPaZ
商務:goo.gl/y5RbBp

台灣:
博客來:goo.gl/pSGkTh
PCHOME:goo.gl/bhrKMB
TAAZE:goo.gl/oba3oM

🔔以防新讀者唔知咩嚟,簡單介紹吓。呢本係我用咗五年時間,由第一身經歷改篇而成、有完整故事性嘅原創小說,你可以當一本冒險小說,都可以當係有故事嘅遊記嚟睇,絕對唔係普通工具書,或者Working Holiday散文咁簡單。當然,如果想知道你從未想像過嘅Working Holiday生活,都要睇吓啦!

至於由寫到搵出版社到搵發行個過程有幾艱巨、經歷過幾多陰暗史,呢五年過程,相信足夠我再寫多本小說出嚟,呢個就後話啦。

今時今日一個籍籍無名嘅人,要出一本書真係唔易。由簽名會到書展,再到上書局,呢條路行咗足足兩年,最後,回到最初的起點,親力親為靠自己去Sell,都係個完美作結。兩年前因此同大家由Online走到Offline,簽名、交收時更因此認識到好多讀者朋友,由「網友」變成真正嘅「朋友」,呢種關係,的確係事前完全估唔到嘅,希望最後呢條直路,繼續可以得到大家支持!

唔好淨係Like或者留言「支持」,想買就襯手喇!

🔔內容:
去打工度假會認識很多好朋友?錯!奇人怪人奸人恨不得終生不再見者更多!
去打工度假會熱鬧開心一整年?錯!孤獨寂寞時間更多!
去打工度假會遇上賞識你的好老板?錯!無故裁員種族歧視剝削者更多!
很恐怖?
不!撇除這些幻滅的美夢,我在這裡遇上的人和事、那些無價的成長經歷,足以改變一生,回望那年,還是無悔的青春。
看得太多同類遊記?決意反傳統,用第一身小說形式,告訴你這一年的奇人奇事、不尋常的故事。
這是,我在澳洲360天的親身經歷。

 

2 Comments

發表留言