American Horror Story Season 6: Ronake:其實又唔係講到咁差

由於小弟買咗飛去Universal Studios Halloween Horror Nights,今年《American Horror Story》鬼屋以第六季,即舊年最新果季《My Ronake Nightmare》做藍本,所以小弟決定跳Season,都跳埋大家話好爛嘅果兩季,直接去到第六季啦!舊年我就係因為玩完個鬼屋好鍾意,先至決定睇呢套劇,今年為咗間鬼屋,調轉頭睇咗劇先!

對比返之前季度,呢一季開頭係有驚喜嘅,尤其是我完全唔知佢任何故事下嚟睇,的確好有追看性。今次唔係傳統咁樣講一個恐怖故事(其實呢個系列都已經唔係好傳統),反而用「偽紀錄片」形式去講一個詭異故事,頭幾集集集有驚喜、集集有爆點,再加埋Kathy Bates完全著魔嘅演出,次次出親場都癲上腦,睇到心都寒埋,堅正嘅。

去到中段,你以為自己睇緊嘅嘢原來唔係自己睇緊嘅嘢,一個大扭轉扭到變咗另一樣嘢,亦真亦假,再用返個偽紀錄片手法去拍,到底間屋同個森林發生咗咩事,而呢班智障搞咁多嘢走返轉頭,又會有咩下場(其實有少少似《奪命狂呼》諷刺返恐怖片套路係幾得意嘅),緊張到我一晚追咗大半個Season。

丫頂,點知最後竟然變成一個死唔斷氣嘅故事,不斷扭上扭上扭,再刻意加埋前幾個Season角色入去,第八第九集真係拖拉無極限,將一個故事不斷延長,似乎只為撐夠十集,明知有危險偏向險中行,好多嘢都解釋唔到,睇到有少少燥。去到終極大結局扭完一次再扭一次,企圖再一次諷刺埋電視節目嘅製作手法,以為有個咩爆點,點知僅此而已,最驚喜係某角色連貫埋Season 2,不過最後都係兜唔到,好平淡咁完場,有一刻我諗起Season 1。

玩偽紀錄片我覺得開頭果一半真心超精彩,去到後半段扭一扭變成另一樣嘢都好過癮,之但係去到最後為搞而搞,就有少少失望,同埋成件事學《死亡習作》真係學得幾明顯,就係覺得虎頭蛇尾。

文字工作者也得要吃飯,你的支持是我寫下去的原動力。請給點心意,給小弟走更遠的路,寫更多好文章,歡迎透過payme以下連結或QR Code課金以作支持:payme.hsbc/jackyhei
75486099_723429001505181_3402665167123644416_n
同時,你也可透過Paypal捐款:paypal.me/jackyhei

話說回頭,咁呢壇嘢變成鬼屋,我相信又幾好玩嘅。可以想像到有豬頭人會出嚟搞你,但我更期待會見到台灣白面家庭,好好笑。

有讀者朋友話睇完頭三個Season可以停,唔通真係?上星期開播嘅Season 7玩到特朗普時代嘅政治背景,評價好似一般,不過睇開都睇埋佢啦。

最後機會

小弟執筆之原創小說已賣剩最後一批,售完即止,請即訂購:http://bit.ly/2PKXYFA

 

台灣書局兼網上平台亦已上架,可去文中連結購買:goo.gl/xzCymP

 

更多資訊及文章,請Like Fb Page:
【有故事的旅人】
【晞。觀影記事】

 

IG請Follow:
#travelerwithmovie

發表留言