外國人點睇我哋假期系列:又一句is that even fucking legal?

36358798_2011806298893981_7499365013119827968_o

繼周街係德國人同英國人後,呢排突然發現好多瑞士人。等沖涼時又遇到一個,r水吹下原來佢好型咁唔鋸公司AL太少,唔撈咪唔撈囉屌你(真實對白)。

我心諗你班歐洲佬有幾少假呀,佢話得六個星期,但佢想要七個星期,因為佢之前嘅工都係七個星期。

然後佢話,佢知香港同美國一樣,都係睇錢份上,咩都講錢應該唔會有咁多,係咪得三四星期。我話,一般係十日到。

佢又係呢句:Is that even fucking legal?

每一次話我得十日假,個個都問係咪fucking legal,喺人哋眼中我哋老細做緊犯法嘢,但我哋政府係合法俾人咁做。我話,you have seven weeks Annual Leave, but our basic is seven days, it is definitely fucking legal.

原來,瑞士法例規定年假最少要有五星期,一星期一般返40個鐘。佢尖叫:I cant believe it! What is the purpose for you guys to work 355 days a year? I know you guys have to work in Sunday right?

我都唔知點答佢。

上星期有個德國同房已經流浪咗三年,佢好憎自己國家,好想搵下自己想要嘅生活,但嚟完南美後覺得自己國家都唔係咁差,再加上識到我哋呢類人之後,覺得自己國家福利同人工其實好好,佢都開始反思返自己國家。

倒轉頭睇,我去咁多地方識到咁多人,聽到咁多唔同地方生活態度,只愈嚟愈憎香港。點解人哋個社會可以咁而我哋個政府咁仆街、點解人哋識咁諗而我哋普遍人只會覺得生命只有一途而唔去改變,甚至連要改變嘅意識都冇。

接觸得多呢啲對話我都開始迷失,講起呢個話題都冇癮。都唔好講人工問題,人哋收銀都多過你做到隻狗咁,一講人工,又係繼假期後另一個人哋會問Is that even fucking legal嘅問題。

好多歐洲人都嚟過香港,覺得香港物價仲貴過歐洲,以為我哋好撚有米,但原來只係佢哋做收銀嘅人工,都會驚訝我哋點生活得到。

……係囉,你問我,我問邊個?

 

【延伸閱讀】我好羨慕你哋唔係「去旅行」,係「去生活」

【延伸閱讀】我們要的是「時間」

 

小弟用五年時間籌備的小說反應熱烈,首兩批貨已火速售罄,最後數箱歡迎直接下單:goo.gl/J9QdBR

 

台灣書局兼網上平台亦已上架,可去文中連結購買:goo.gl/xzCymP

 

更多資訊及文章,請Like Fb Page:
【有故事的旅人】

【晞。觀影記事】

 

IG請Follow:
#travelerwithmovie

發表留言