黑鏡:Men Against Fire:前線執法戰士只不過是政權的一隻棋子

《Black Mirror》入面咁多集,小弟都分享過好多集鍾意嘅,雖然呢集未算最好睇,而且都已經係Season 3,但近日諗返會覺得幾有意思。

警告:下文冇大劇透但有少量劇透,唔劇透我講唔到我想講嘅嘢

故事講述一位軍人初去前線「殺蟑螂」,第一日上陣唔知咩事好驚,佢都feel到隊友好驚,總之咪理「蟑螂」係咩,見到就殺啦。終於,佢上到戰場,俾佢搵到有「蟑螂」,第一次殺咗「蟑螂」,即刻俾隊友大讚佢做得好、殺得好,而佢都覺得自己係做緊一件啱嘅事,即使佢根本唔知咩係「蟑螂」。

點知,有一日佢俾「蟑螂」用強光攻擊(嘩頂,呢招好暴力,一定要強烈譴責),令到佢同隊友所用嘅「MASS視點系統」出錯,先發現自己只不過都係一隻棋子、喺大家耳濡目染下嘅一件工具,「蟑螂」竟然係…

最爆嘅位我唔劇透啦,不過你睇完一定會好有深刻印象,「果一下」震撼得心都痛埋(唔知班周街打市民暴徒會唔會有感覺),個結局都一承《Black Mirror》節奏,係極沉重兼極悲嘅。

近排係會諗返呢一集,當你見到果班周街追打無辜市民嘅暴徒、刻意挑釁平民百姓嘅暴徒、自稱所謂警察嘅暴徒,點解會好似同大家活喺一個相反嘅平行時空,會有一堆騎呢假新聞、假相group喺度助攻,而呢班暴徒又真係信到十足十?

真心,相信你身邊如果有呢啲暴徒、自稱係警務人員嘅暴徒,你應該唔開佢波都一早Unfriend咗佢,如是者,呢班暴徒身邊嘅「人」,或多或少都係同一班暴徒,不斷散播假新聞、偏激言論、自high上腦,再加上呢班暴徒本身就冇乜獨立思考,人云亦云,就好似故事入面呢位新兵咁,一張白紙,初次殺咗一隻「蟑螂」俾隊友讚讚就好充實,而其實,佢同隊友都冇認真去諗過,到底「蟑螂」係乜,上頭叫你殺就殺、叫你打就打啦!

結果,男主角俾呢種「非常暴力嘅武器」--閃光(故事入面真係有用),閃一閃後終於發現咗極醜惡真相,先知道自己都係俾人利用、做緊嘅嘢唔係啱,「收order做嘢」只不過係令佢「被去除人性」下殺得更爽快,自己覺得好勇,真相原來佢都係一隻棋。

可能唔係喺平行時空,而係呢班暴徒晨早已經植入咗MASS,喺佢哋眼中見到嘅嘢都同我哋根本唔一樣,再加埋佢哋身邊班暴徒嘅助攻,變咗佢哋可以埋沒良知做出種種行為。

唔好覺得誇張,《Black Mirror》入面嘅情節,好多危言聳聽嘅「預言」已經成真,呢一件事分分鐘隨時成真咗而大家都唔知。好明顯,市民同呢班暴徒,就係在位當權者嘅工具,由你哋打餐打死,互相譴責、互相追究、互相澄清、互相呼籲、互相割蓆,自己就坐享其成。

文字工作者也得要吃飯,你的支持是我寫下去的原動力。請給點心意,給小弟走更遠的路,寫更多好文章,歡迎透過payme以下連結或QR Code課金以作支持:payme.hsbc/jackyhei
75486099_723429001505181_3402665167123644416_n
同時,你也可透過Paypal捐款:paypal.me/jackyhei

 

或者,要呢班暴徒可以明白自己做緊咩,我哋就真係需要果一下「閃光」--但佢哋著到成個《特警判官》定《鐵甲威龍》咁,呢下「閃光」要閃到佢,有難度。

最後機會

小弟執筆之原創小說已賣剩最後一批,售完即止,請即訂購:http://bit.ly/2PKXYFA

 

台灣書局兼網上平台亦已上架,可去文中連結購買:goo.gl/xzCymP

 

更多資訊及文章,請Like Fb Page:
【有故事的旅人】
【晞。觀影記事】

 

IG請Follow:
#travelerwithmovie

發表留言