《末世悖論》:又懶神秘玩出禍?

《末世凶煞》有話題但極考視力兼體力、《末世街10號》就堅精彩,話曬呢個「神秘Universe」都睇咗兩套,呢套「源頭」嘅《末世悖論》無論幾劣評都好,點都要睇睇。

因為劣評得太誇張,降低咗期望,我又唔覺得差成咁,只覺白白浪費咗一個好好題材。

一班太空人喺外太空進行粒子實驗,點知連成個地球都整唔見咗(嘩玩到咁大),然後疑似走咗入個神秘時空,加埋種種超自然嘅力量,一如兩集「末世」故事咁,你完全唔知佢發生咩事,都睇到好緊張(即使上兩集都係冇結局),但因為謎團比上兩集更多更複雜,你鋪得到唔代表你解得到,後面就亂咁嚟喇。

我所講嘅唔太差,正係因為套嘢不斷有緊張位,可以話比上兩集更多緊張位(上兩集其實靠氣氛、講多過做),後段甚至有唔少大場面,如果唔係俾Netflix買咗,我相信上IMAX 3D都似,純粹講求觀能刺激,當一套外太空困獸鬥片睇,係唔差嘅。

文字工作者也得要吃飯,你的支持是我寫下去的原動力。請給點心意,給小弟走更遠的路,寫更多好文章,歡迎透過payme以下連結或QR Code課金以作支持:payme.hsbc/jackyhei
75486099_723429001505181_3402665167123644416_n
同時,你也可透過Paypal捐款:paypal.me/jackyhei

只係,因為前段鋪咗太多伏線,後段一係完全解釋唔到,一係就求鬼其亂咁用一堆似是而非嘅科學定論,去解釋唔同時空、成堆異像做乜會出現、點樣救人自救,甚至構思到一個好難決定嘅「人生的抉擇」,但其實全部都係一味得個講,啲所謂科學定論,正宗係你話乜就乜,完全吹水唔抹嘴,睇到我r曬頭到底你做緊乜。

我明點解好衰唔衰,譯做「悖論」。

解唔到都算,為咗連返兩集「末世」系列,好牽強咁解釋怪獸點嚟,同時又整段平行時空講地球發生緊咩事,以為會有咩驚喜,點知原來真係為咗連返兩集「末世」故事,對套戲完全冇任何幫助?

最鬼頂癮係,章子怡個角色夠膽死全程講普通話,而成架機啲人又全部都識聽,仲要控制中心已經去咗秦皇島,但係隻怪獸出現都係要搞美國先?做咩嘢呀?

好啦,前前後後連得埋一個三部曲喇,阿JJ生仲會唔會玩「末世」嘅神秘第四部曲?呢集真係一鋪清曬袋喇,係咪派拉蒙睇完都覺賴嘢,不如賣俾Netflix算?

最可惜係,浪費咗一班好演員,搞到好似成班癡癡呆呆坐埋一枱咁。其實成班「專家」圍埋一齊,都做出咁多智障行為,一次係咁蠢兩次都係咁蠢,咁就抵你死啦。

最後機會

小弟執筆之原創小說已賣剩最後一批,售完即止,請即訂購:http://bit.ly/2PKXYFA

 

台灣書局兼網上平台亦已上架,可去文中連結購買:goo.gl/xzCymP

 

更多資訊及文章,請Like Fb Page:
【有故事的旅人】
【晞。觀影記事】

 

IG請Follow:
#travelerwithmovie

發表留言