晞。觀影記事12週年包場《蝙蝠俠:黑夜之神》開售喇!

蝙蝠俠黑夜之神

蝙幅俠黑夜之神

‼️首先,唔理你嚟唔嚟到,請俾個like甚至share出去,俾多啲人知道!

🦇《蝙蝠俠:黑夜之神》Laser IMAX包場詳情:
📅日期:2020年6月17日(星期三)
⏰時間:21:15(片長153分鐘)
📍地點:英皇尖沙咀iSQUARE Laser IMAX
💰票價:$100/位
👫🏻名額:185位
👔Dress code:冇,但你鍾意扮Batman扮Joker(邊個version都好)甚至小丑女都冇問題,但Ironman、Captain America就唔好亂踩場喇
🎞️內容:小弟分享+電影放映(具體待定)

🎟️座位安排:
– 公平起見不設劃位。早入場,早揀位。要正中靠後靚位建議早D到!真係遲到入場的話,最盡都係坐D行,頭3行會Block咗
– 由於疫情關係,到時都仲係要隔位坐,兩個位與兩個位之間會隔位
– 需要跟從戲院指示入場,包括量體溫、觀影時全程戴口罩、院內嚴禁飲食等等。因違反戲院入場守則而不予入場,或被請出場均不設退款。

💳付款方式:
– payme付款--
網址版:https://payme.hsbc/jackyhei
QR code版:

75486099_723429001505181_3402665167123644416_n
– 如需用銀行入數或FPS付款方式,請inbox查詢。
– Paypal:不建議!!如果要用,連手續費每位票價為$120。paypal.me/jackyhei(重申:不建議!!)

‼️確認流程:(重要‼️)
– 請俾完錢後將payme/入數/FPS/paypal付款確認信息cap圖或影相,立即喺Facebook或Instagram inbox我,並提供以下信息:
1️⃣ 寫明「12週年包場」
2️⃣ 你個Facebook/ IG名
3️⃣ 戲飛數量
4️⃣ 我唔介意你俾多當課金,但為免誤會,如果你課金,請加句「有多當課金」
– 我會喺你inbox信息發出24小時之內回覆你一個確認號碼。有確認號碼方為成功參加,當日憑確認號碼入場。
– 萬一我24小時內真係冇覆你,麻煩講多次或留言話我知。
– 當日必須有確認號碼先可以進場❗所有付款後必須Inbox我,取得確認號碼❗

🤡搞唔成/活動已爆滿的話點退款?
😭搞唔成退款:由呢一刻到5月27日晚23:59,如果總付款人數少過120位,活動即取消。已付款朋友會一星期內收到退款,你點俾錢我就點退錢。
😭已滿座退款:活動名額先到先得(以完成付款及成功取得確認號碼計)。若有幸滿座但你又已經比咗錢,你會一星期內收到退款,你點俾錢我就點退錢。
(重要❗重要❗)私人原因嚟唔到或因發燒或身體原因戲院不允許你入場,不設退款‼️

❓當日有突發事件點算❓
如果發生以下情況,我會喺活動當日14日內全數退回相關款項,兼喺Facebook/ IG/ Blog公佈相關事宜--如果到時Facebook已死,去我Blog相見
– 戲院因各項原因暫停營業,或者技術問題套戲唔可以播放
– 如果戲院附近區域「烽煙四起」(你懂的),但戲院冇停業嘅話,活動都會照去

事前有幾位朋友「落訂」嘅,我多謝你支持,麻煩你Inbox我,cap返你付款圖,講你已俾咗錢,因為我真係唔知你邊位。

—–重要嘢已講完之分隔線———–

後記:
我唔知你係剛剛睇我,定還是已經支持咗我12年,呢鋪搞唔搞得成,點都好,你都係陪伴過我成長嘅重要讀者,呢次真係睇你哋幾願意去撐喇。10週年陰影我可能講一世都會記得,如果12週年再一次搞唔成,下一次我唔知幾時架喇,希望大家多多支持,搞得一次自有下一次,都希望講得出做得到,唔好又話咩留位但唔俾錢住,大家成年人喇,唔好走數啦唔該。如果唔介意嘅,搵多啲朋友睇,幫我撐爆個場啦。

呢次唔係平時分享會,book個hall或間cafe,就算唔爆我可能都係蝕幾百一千,依家講緊係一間戲院、仲要係IMAX,呢次堅係玩大佢架喇,事成應該係我一個里程碑。

預先感謝每一位肯支持嘅朋友,我會努力試吓R下有冇咩禮品或者咩嘢送,都希望個流程令大家愉快同睇得開心,但唔擔保呀吓。

學IMAX Slogan話齋:Think big.

希望搞得成,多謝各位喇🙇🏻

發表留言