見工奇遇記(Part 20|窩心篇):搵唔到工嘅同路人,一切在心中

同大家分享咗19篇見工面試嘅奇事,有搞笑有令你火都嚟埋,正宗係19個「濕鳩」經歷。但係,「奇」嘅事,都可以係帶窩心同唏噓;見工遇到嘅奇事,都唔一定係見你果個仆街,同路人都一樣「奇」中有愛。呢一次就好深刻。

曾經覺得自己次次都見幾百份工好誇張,但係見得多同路人,自會發現呢一行好正常,你亦都唔止係唯一一個,比你見得更多嘅大有人在。話說,我有一次正準備去見間連名都唔記得係咩嘅公司時,有個人出電梯好熟面口:「喂又係你呀師兄?」

見得多工,你會發現來來去去都係同一班人,見完一份喺第度撞返唔出奇,尤其是出現「Group in」,呢位大頭肥仔,我已經撞過佢幾次。

我:「係呀,你唔係又同我見同一間公司呀?」
大頭肥仔:「屌,XX公司丫嗎,一樣啦,呢棟大廈全部公司都見曬,差呢間,睇你個衰樣都差唔多啦。」
呢座大廈我的確嚟見過唔止一次,但未至於見曬地步,大頭肥仔好似好熟路咁:「呢間新開架,Jobsdb未見過,喂好耐冇見你咁喎?」
「我早排有份工呀,做咗兩個幾月俾人鬥走咗,再去陣旅行,最近先搵返工。」
大頭肥仔好似好羨慕咁:「嘩,兩個月,有兩個月錢我捱到半年喇。」

記得幾個月前遇到幾次大頭肥仔,佢已經搵咗大半年工,身世同我差唔多,都係離不開「被動革扯」,我都有啲尷尬:「你… 一直都未搵到過一份工?」
大頭肥仔:「冇啦,都係咁,繼續見工Tour,就嚟一年喇,見咗六百幾份工。」

我冇數,我諗自己都係三百幾,未過四百,但呢啲數字,似乎係我哋先會明,人哋聽落覺得你癡線:「六百幾份差唔多啦,但你夠頂?呢幾個月冇其他job?」

大頭肥仔都係行家嚟,之前已經呻過「接job冇人工」,佢即刻著咗:「屌,咪又係叫你出十幾篇文,盛惠五百蚊果啲囉,我冇接呀。唉,依家問friend借錢咋,唔係邊有錢搭車見工。好荒謬呀,借錢見工!」

「唉。」我明,我點會唔明,好快到我。

大頭肥仔:「唉咩丫,我晨早睇化咗,你都應該睇化啦,唔止你一個,都有其他行家成日撞到,都係一樣搵唔到,唔駛驚喎,唔係得我哋咁。有時,我覺得見工見到係生活一部份喇,突然冇工見,周身唔自在,但你明知去見完都唔會請。」

再一次我明,我點會唔明。佢繼續:「其實我都開始見到重覆,我都唔明,同一間公司半年前半年後都出同一個post,到底佢哋有冇請過人?」

我:「嘩你連呢啲都見,明知伏架喎,我記得曬邊間打邊間啦。」

大頭肥仔講咗句最絕望真相:「當你知道全香港所有公司都俾你見曬,而你都冇人請時,唔翻兜仲可以點?」

如果係旁人,應該會講「轉行啦你」,但我深深明白,轉到我唔想轉咩、有頭髮邊個想做癩痢,有得見先得架,我只能說句:「加油啦。」

文字工作者也得要吃飯,你的支持是我寫下去的原動力。請給點心意,給小弟走更遠的路,寫更多好文章,歡迎透過以下QR Code課金以作支持:
75486099_723429001505181_3402665167123644416_n
同時,你也可透過Payme link:https://payme.hsbc/jackyhei
或Paypal捐款:paypal.me/jackyhei

大頭肥仔拍拍我膊頭:「點呀,下一場邊度?」一般嚟講,只有電影節撞到影迷朋友,先會問「下一場邊度睇」,但呢位同路人所講當然明白:「下一場都係附近,對面街囉,之後就返荔枝角。」

大頭肥仔話:「有三份好丫,我今日得兩份咋,下一份灣仔。」

大家相視而笑,我都唔知講咩好:「祝你好運啦… 唉,唔好見咁多工啦。」講出嚟好似好荒謬,但真心,我覺得係咁見好嘥時間,冇乜嘢都未必去,反正間間都咁上下。大頭肥仔話:「咪當環遊香港囉,我問朋友借咗三萬幾蚊,應該夠我洗半年喇,慢慢嚟囉。Anyway我要趕過海喇。Good luck bro,有緣希望搵日出嚟飲杯嘢啦,希望唔好商業大廈工廠大廈見喇。」

可能因為呢啲緣份,大家都覺得唔見好過再見,同呢位大頭肥仔遇過四五次,都唔記得問佢咩名。

大頭肥仔臨走:「by the way,呢間都係伏嘅,不過一場嚟到咪上去吹吓水囉,唔好太認真。」大家見得太多工,對「伏」嘅定義都差唔多,我唔可以話呢間伏,但都係果啲嘢啦。

如今,我脫離到呢種「見工Tour」生活,諗返果段日子所經歷嘅一切,依然一生難忘。以前成日有人問,點解你唔轉行?係咪你唔努力搵工?係咪你自己冇料咋?搵唔到工咪去進修下囉,你唔係讀書都冇錢呀?馬死落地行,壓價一萬都做住先啦、見工玩到要見血?考驗嚟姐,咪試吓囉。易地而處,你哋又係咪講得咁輕鬆?

冇經歷過人生低潮,你永遠唔會明白;唯獨是經歷過嘅同路人,見面總有種「在心中」嘅唏噓。唔知呢位大頭肥仔,今日還好嗎?

最搞笑都係「唔俾地址你見工」,成班人好似玩treasure hunt咁搵公司大門,試過次遇到個搵到地址嘅人見到我,直接教我點上去。大家搵得多伏工,去到呢個位,叫你上去見,都唔知係想你死,定係互相關照喇。

【延伸閱讀】見工奇遇記(Part 19):如果搭直昇機返工,做乜你仲要嚟見工

✨電影網店現已開幕,多款電影海報、電影精品低至$5起,快啲嚟睇啦:https://bit.ly/3qLPkpk

 

「晞。觀影記事」Patreon加強版已經開幕,精選深度獨家電影文章,請即按此訂閱!

 

感謝各位支持,小弟執筆之原創小說,私人貨存已全部售罄,有意者繼續可到此文章內的連結購買!

 

更多資訊及文章,請Like Fb Page:
【有故事的旅人】
【晞。觀影記事】
MeWe: travelerwithmovie

 

發表留言