澳洲Working holiday集體回憶:我學會那些在CV寫不到的事

15078775_1225668550841097_2372821216728212107_n

尋日有讀者講起買就過期食物經驗,我都想分享下。

就過期食物當然日日買,有時唔係買,尤其Backpacker集中地如Hostel或working hostel附近,『就過期食物』係要搶嘅。如果你住過偏遠地方得IGA,我諗你更加明我講乜。

隔咗幾年,我唔知Cairns W記依家點,但幾年前,佢每個周末唔記得三定四點,就會推出一堆爛蔬果出嚟。之前我都唔知,係突然見有成班backpacker捕住,有一陣騷動先知。3蚊一袋任裝。

想當年,我住Port Douglas,兩星期出嚟一次買餸(其實係行街),為著自己同一班窮L幾乎打交搶到一袋3蚊爛蔬果而興奮;返到屋企見到有一粒士多啤梨冇爛,直頭要還神。呢3蚊爛嘢,切頭切尾,我一個人可以食到兩星期。

喺呢度,我學識咩叫知足、咩叫珍惜。

如果大家試過,一定會明。去得working holiday,人人有不同價值觀,的確一星期等於香港一個月人工唔難,但你永遠唔知自己幾時俾人炒,你可以大魚大肉,我選擇慳得就慳。

食你唔死仲爆發到無窮煮食創意,由今日有咩就過期嘢爛嘢再加執到咩free food,煮出嚟嘅創意料理隨時好食過新鮮食材,都一定好過食即食麵,成功嚕,成功感、學到嘢咪係你自己。

講笑自嘲就話行乞,其實我好懷念當日嘅死慳生活,冇呢種習慣,點完成環澳夢丫?而且,返到香港學識應洗則洗,呢種生活習慣,對窮到只剩下錢嘅香港人,你可能係異類,但得著同人生經驗係你嘅,唔係下下要寫到落cv先係經驗,今日回首,果段日子依然係我無悔青春。

 

【延伸閱讀】我在窮遊練習到的「本能」

【延伸閱讀】終極旅人慳錢大法,你做唔做到?

 

如欲看更多資訊及文章,請即Like【晞。觀影記事】【有故事的旅人】專頁!
全新IG請Follow:#travelerwithmovie

發表留言